dimarts, 8 de febrer del 2011

Selecció dels informadors/es del Pla de Vigilància forestal 2011

Fins al 18 de febrer obert el procés de selecció d'informadors/informadores que participaran en el Pla d'Informació i Vigilància contra Incendis Forestals per a la campanya 2011


Requisits:
- Haver complert divuit anys .
- Estar en possessió del títol de l'Ensenyament Secundari Obligatori o de Graduat Escolar o equivalent.
- Estar en possessió del carnet de conduir B1, amb una antiguitat mínima d'un any.
- No tenir cap alteració física o psíquica coneguda que pugui suposar un risc per vostè o terceres persones per al desenvolupament de la feina de la qual ha estat informat: treball en exterior a temperatures que poden ser extremes, trasllats i conducció de vehicles per pistes forestals i ocasionalment treballs amb moderada càrrega física. (Recomanem consultar al vostre metge si teniu qualsevol dubte).
- Català i castellà a nivell oral i escrit.
- Possibilitat d'incorporació immediata.
- Possibilitat de desplaçar-se al lloc de treball (punt d'inici de servei) amb mitjans propis.

Les persones interessades hauran d'omplir el full de sol·licitud (model normalitzat a la pàgina webhttp://web.infobosc.cat/informadors.asp ) i presentar-lo a l'ADF del municipi que proposi com a primera opció o a l'Ajuntament corresponent, fins el dia 18 de febrer de 2011.

És imprescindible que la sol·licitud es faci telemàticament, que s'imprimeixi i que es presenti, bé a l'ADF del municipi que se selecciona com a primera opció o bé a l'Ajuntament del municipi de primera opció.

És imprescindible disposar d'una adreça de correu electrònic que permeti la comunicació directa amb l'aspirant, ja que aquest serà el mitjà de comunicació que el procés de selecció farà servir per contactar amb el candidat, en cas necessari.

La pàgina http://web.infobosc.cat disposa d'un document referent a dubtes freqüents (FAQs) que es pot consultar obertament sense enregistrament.

Informació estreta de l'Oficina Jove Garraf